ПЛАН ДІЙ З ДЕМОКРАТИЧНОГО РОЗВИТКУ ВАСИЛЬКІВСЬКОЇ ЗАГАЛЬНООСВІТНЬОЇ ШКОЛИ І-ІІІ СТУПЕНІВ № 9

Сфера змін (з інструменту оцінки): Демократичне середовище і демократичне врядування.
Стандарт демократичної школи, якого Ви хочете досягнути (з інструменту оцінки): 1.1.2. У школі функціонують органи учнівського самоврядування.
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють Ваші досягнення? 1. Хто виступав ініціатором створення учнівського самоврядування? 2. Чи прописана роль органу учнівського самоврядування у шкільному статуті? У чому вона полягає? (цитати) 3. Які ще документи регулюють діяльність учнівського самоврядування? 4. Як формуються органи учнівського самоврядування? 5. Коли були останні вибори до органів учнівського самоврядування? 6. Як відбувався цей процес? 7. Які питання вирішує учнівське самоврядування? 8. Наведіть приклад нещодавнього рішення учнівського самоврядування (останній рік). 9. Наведіть приклад ініціативи учнівського самоврядування, яка була запроваджена в школі.
Які заходи Ви плануєте здійснити для досягнення запланованих демократичних змін? Яких результатів якісних та кількісних Ви хочете досягнути цим заходом? Як ці результати сприятимуть досягненню обраному рівню стандарту демократичної школи?
1. Створити Статут учнівського самоврядування. 2. Провести тренінги щодо роботи в команді та для виявлення лідерських якостей. 3. Провести демократичні вибори учнівського парламенту. 4. Забезпечити учнівський парламент матеріальною базою ( кімната, комп’ютер та ін.) 1. Створено Статут учнівського самоврядування. 2. Проведено 4 тренінги щодо формування роботи в команді та для виявлення лідерських якостей , залучено 20 учнів. 3.Проведено вибори учнівського парламенту. 4.Сформовано 5 комітетів за сферою діяльності. 5.Виділено кімнату для діяльності учнівського парламенту та облаштовано мобільними меблями. 6.Підготовлено плани роботи учнівського самоврядування. Органи учнівського самоврядування існують, регулярно оновлюються і займаються різноманітними питаннями.
На розвиток яких громадянських компетентностей учнів, вчителів, батьків та представників громади будуть спрямовані демократичні зміни у школі? 1.Визнання цінності демократії, справедливості, рівності і верховенства права:. 2.Громадянська свідомість. 3. Відповідальність. 4. Впевненість у собі. 5. Навички співпраці. 6. Навички вирішення конфліктів
Стандарт демократичної школи, якого Ви хочете досягнути (з інструменту оцінки): 1.1.5. У школі заохочують учнів створювати організації та групи за інтересами. Це сприяє демократизації процесу прийняття рішень у школі.
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють Ваші досягнення? 1. Чи існують в школі учнівські організації чи групи за інтересами? 2. Які питання стосовно шкільного життя вони можуть ініціювати до розгляду?
Які заходи Ви плануєте здійснити для досягнення запланованих демократичних змін? Яких результатів якісних та кількісних Ви хочете досягнути цим заходом? Як ці результати сприятимуть досягненню обраному рівню стандарту демократичної школи?
1. Створити ініціативну групу щодо створення організації та груп за інтересами. 2. Розробити анкету Мотивувати до створення молодіжних груп «Інформаційний клуб» та «Театральний» 1.Створено ініціативну групу, 10 учнів. 2.Розроблено анкету щодо створення груп за інтересами. 3.Проведено анкетування для учнів 5-11 класів (450 учнів). 4.Опрацьовано результати анкетування. 5.Створено 2-3 групи за інтересами. Учнівські організації та групи за інтересами існують, створені з ініціативи та під керівництвом дорослим
На розвиток яких громадянських компетентностей учнів, вчителів, батьків та представників громади будуть спрямовані демократичні зміни у школі? 1. Визнання цінності культурного багатоманіття. 2. Аналітичне і критичне мислення. 3. Вміння слухати та спостерігати. 4. Емпатія. 5. Гнучкість та вміння адаптуватися. 6. Лінгвістичні, комунікативні навички та багатомовність. 7. Знання та критичне розуміння світу: політики, права, прав людини, культури, релігії, історії, ЗМІ, економіки тощо.
Стандарт демократичної школи, якого Ви хочете досягнути (з інструменту оцінки): 1.1.7. Обмін публічною інформацією у школі прозорий, всі мають рівний доступ до інформації.
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють Ваші досягнення? 1. Яка інформація поширюється серед представників шкільної спільноти? 2. Якими засобами поширюється інформація в школі? 3. Які канали зворотного зв’язку існують в школі? 4. Наскільки учасники шкільного процесу ознайомлені з поширюваною публічною інформацією? 5. Які суб’єкти шкільного життя використовують ці канали?
Які заходи Ви плануєте здійснити для досягнення запланованих демократичних змін? Яких результатів якісних та кількісних Ви хочете досягнути цим заходом? Як ці результати сприятимуть досягненню обраному рівню стандарту демократичної школи?
1. Включити питання на загальношкільних батьківських зборах щодо поширення інформації про відкриту групу «Васильківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9» у соціальній мережі Фейсбук . 2. Створення відкритої групи в соціальній мережі ВК. 3. Створення інформаційного стенду «Пульс». 4. Призначення відповідальних за розміщення інформації у соціальних групах та на шкільному сайті. Залучено до групи значну кількість учасників навчально-виховного процесу та громадськості. Створено нову групу. Створено інформаційний стенд. На сторінці у Фейсбуці та ВК діє канал зворотного зв’язку. Інформація стає прозорою, доступною для всіх суб’єктів. Існують канали зворотного зв’язку.
На розвиток яких громадянських компетентностей учнів, вчителів, батьків та представників громади будуть спрямовані демократичні зміни у школі? 1. Знання та критичне розуміння світу: політики, права, прав людини, культури, релігії, історії, ЗМІ, економіки тощо. 2. Знання та критичне розуміння мови і особливостей спілкування. 3. Відкритість до інших культур, переконань та світогляду інших людей. 4. Навички співпраці.
Сфера змін (з інструменту оцінки): ОДГ / ОПЛ у навчально-виховному процесі.
Стандарт демократичної школи, якого Ви хочете досягнути (з інструменту оцінки): 2.1.2. Компонент ОДГ / ОПЛ включено до низки навчальних предметів.
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють Ваші досягнення? 1. У програмі викладання яких предметів включена тематика ОДГ / ОПЛ ? 2. Скільки вчителів включають тематику ОДГ / ОПЛ у викладання свого предмету? Які предмети вони викладають? 3. На яких темах вчителі акцентують увагу? 4. На думку вчителів, які результати включення компоненту ОДГ / ОПЛ в низку предметів ?
Які заходи Ви плануєте здійснити для досягнення запланованих демократичних змін? Яких результатів якісних та кількісних Ви хочете досягнути цим заходом? Як ці результати сприятимуть досягненню обраному рівню стандарту демократичної школи?
1.Провести навчальні тренінги для педагогів 2. Включити теми ОДГ / ОПЛ до більшості предметів. 1. Проведено один тренінг для ініціативної групи (40 осіб) та 4 тренінги протягом року в рамках творчих (методичних) об’єднань, педагогічних рад (67 осіб) 2. Включено теми ОДГ / ОПЛ до більшості предметів 3.Застосування інтерактивних форм роботи на уроках. Тематику ОДГ / ОПЛ включено до більшості предметів, що сприятиме поглибленню знань про цінності демократії, справедливості, рівності і верховенства права.
Стандарт демократичної школи, якого Ви хочете досягнути (з інструменту оцінки): 2.1.4. Посібники ради Європи з ОДГ / ОПЛ використовуються у проведенні уроків
Які індикатори (з інструменту оцінки) продемонструють Ваші досягнення? 1.Які посібники ОДГ /ОПЛ використовуються у школі? На яких предметах? У яких класах? Скільки вчителів їх використовує? 2.Які теми з посібників найчастіше використовуються? 3.Які вправи найчастіше використовуються? (приклади) 4.Як вчителі оцінюють придатність посібників до викладання? 5.Чи посібники Ради Європи використовуються учнями (батьками)? Які? З якою метою? 6.Які посібники з ОДГ/ОПЛ є в школі і у якій формі? (паперова, електронна)
Включити до використання на уроках у початковій школі посібник «Зростаємо у демократії ІІ том», на уроках «Правознавства. Практичного курсу» у 9 класі посібники «Живемо у демократії» (ІІІ том), «Беремо участь у демократії» (ІVтом). 1.Посібники використовують 22 учителя. 2.Поглиблено знання в учнів про цінності демократії, справедливості, рівності і верховенства права. Посібники Ради Європи використовуються в межах окремих предметів
На розвиток яких громадянських компетентностей учнів, вчителів, батьків та представників громади будуть спрямовані демократичні зміни у школі? 1. Навички вирішення конфліктів 2. Навички співпраці 3. Відповідальність 4. Повага до людської гідності та прав людини
Кiлькiсть переглядiв: 196

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.