План заходів Васильківської ЗОШ І-ІІІ ступенів. №9
(щодо реалізації Концепції національно-патріотичного виховання дітей та молоді)
№ з/п | Завдання Концепції | Зміст заходу | Термін | Виконавці |
1 | Формування сприятливих умов для самореалізації особистості в Україні відповідно до її інтересів та можливостей | Створювати належні умови для рівного доступу до якісної освіти. Вжити заходи для забезпечення організаційно-правових засад діяльності школи, їх належного кадрового, навчально-методичного та матеріально-технічного забезпечення | Постійно | Заступники директора |
2 | Виховання правової культури, поваги до Конституції України, Законів України, державної символіки – Герба, Прапора, Гімну України та історичних святинь | У школі забезпечити розміщення державної символіки, виконання державного Гімну та підняття державного Прапора перед початком занять та під час проведення різноманітних урочистих зібрань, спортивних змагань, інших масових заходів | Постійно | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор. |
Практикувати проведення урочистих акцій вручення шістнадцятирічним юнакам і дівчатам паспортів громадянина України | Жовтень, березень | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор. | ||
Проведення в школі правової освіти та виховання, направленої на розвиток у школярів почуття власної гідності, усвідомлення своїх прав і місця в суспільстві, можливості реалізації своїх прав у поєднанні з виконанням обов’язків. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи соціальний педагог, класні керівники, вчителі історії та права | ||
Забезпечити проведення циклу заходів за темою: «Мої права і обов’язки за Конституцією України». | Жовтень | Заступник директора з виховної роботи ,вчитель права. | ||
3 | Сприяння набуттю молоддю соціального досвіду, успадкування духовних та культурних надбань українського народу | Проводити серед учнівської молоді освітню, інформаційну роботу з вивчення, популяризації національної історії та культури шляхом ознайомлення з об'єктами історичної та культурної спадщини України, області, міста, використовуючи активні форми роботи. | Постійно | Вчителі історії ,художньої культури |
4 | Формування мовної культури, оволодіння та вживання української мови як духовного коду нації | Проводити різноманітні творчі конкурси знавців української мови, літературні вечори. | Лютий – березень | Вчителі української мови та літератури |
У плані роботи школи передбачати заходи з відзначення Днів української писемності та мови | Листопад | Заступники директора з навчально-виховної роботи. | ||
Забезпечення участі у міських етапах конкурсу учнівської творчості відповідно до Указу Президента України «Про Всеукраїнський конкурс учнівської творчості», присвяченого Шевченківським дням під гаслом «Об’єднаймося ж, брати мої». | Листопад | Заступник директора з навчально-виховної роботи , вчителі української мови та літератури | ||
Забезпечення участі учнів в читацькому конкурсі для школярів «Найкращий відгук на сучасну дитячу прозу». | Протягом року | Завідуюча шкільною бібліотекою | ||
5 | Формування духовних цінностей українського патріота: почуття патріотизму, національної свідомості, любові до українського народу, його історії, Української держави, рідної землі, родини, гордості за минуле і сучасне, на прикладах героїчної історії українського народу та кращих зразків культурної спадщини | Організувати роботу щодо залучення учнів до вивчення історичного минулого, культури українського народу, пропагування здобутків національної духовної спадщини шляхом проведення міських акцій, конкурсів патріотичного спрямування. | Постійно | Вчителі історії |
Забезпечити проведення в школі зустрічей, вечорів пам'яті, творчих конкурсів, походів шляхами бойової слави, з метою пропагування та виховання дітей та учнівської молоді на кращих зразках героїчної історії країни, славних бойових і трудових традицій старшого покоління | Жовтень, квітень | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор, вчителі історії, класні керівники та класоводи | ||
Забезпечити вивчення та узагальнення досвіду школи, окремих вчителів з питань національно-патріотичного виховання учнівської молоді. | Протягом року | Заступник директора з виховної роботи | ||
Забезпечити участь в щорічних конкурсах на кращу творчу та науково-дослідницьку, пошукову роботу серед учнівської молоді з вивчення невідомих сторінок історії та культури рідного краю, міста (фотографії, живопис, література, тематичні екскурсії), | Постійно | Педагог-організатор , вчителі історії | ||
Відзначення Дня захисника України | Жовтень | Педагогічний колектив школи | ||
Проведення уроків пам’яті до Дня Гідності і Свободи | Листопад | Класні керівники | ||
Участь у Всеукраїнській вікторині знавців військової історії «Історія країни – літопис Батьківщини» | Січень | Вчителі історії | ||
Участь у змаганнях І етапу Всеукраїнської дитячо-юнацької військово-спортивної гри «Сокіл» («Джура») | Протягом року | Вчителі Захисту Вітчизни та історії | ||
Забезпечення співпраці з радами ветеранів містечка та міста в організації проведення заходів до Дня Перемоги та інших пам’ятних дат. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор. | ||
6 | Відновлення і вшанування національної пам’яті | У планах роботи школи передбачати заходи, відповідно до Календаря дат, рекомендованого Громадською радою з національно-патріотичного виховання при Міністерстві освіти і науки України. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи. |
Активізувати роботу шкільного музею, постійно поповнювати їх фонди новими матеріалами пошукової роботи учнів | Постійно | Завідуюча музеєм. | ||
Організувати у бібліотеці школи тематичні експозиції до Дня захисника України та до Дня Збройних Сил України | Щороку 14 жовтня та 6 грудня. | Зав шкільною бібліотекою | ||
7 | Формування психологічної та фізичної готовності молоді до виконання громадянського і конституційного обов’язку щодо відстоювання національних інтересів та незалежності держави, підвищення престижу і розвиток мотивації молоді до державної та військової служби | Проведення днів відкритих дверей для батьків. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор, класні керівники |
Забезпечувати участь у спартакіадах допризовної молоді | Щорічно | Вчителі фізичного виховання. | ||
8 | Забезпечення духовної єдності поколінь, виховання поваги до батьків, людей похилого віку, турбота про молодших та людей з особливими потребами | Здійснювати у школі як форму виховної роботи шефський патронат між учнями молодших та старших класів | Постійно | Педагог-організатор , класні керівники 1-4 кл. |
У планах роботи класних керівників передбачати заходи з відзначення Дня Матері | Травень | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор. | ||
Підтримка та розвиток в колі молодіжного волонтерського руху, залучення школярів до посильної допомоги людям похилого віку, інвалідам. | Постійно | Педагог-організатор. | ||
Забезпечення участі школярів у заходах Всеукраїнського благодійного проекту «Добро починається з тебе», що проводиться Міжнародним благодійним фондом «Україна 3000»; у заходах Всеукраїнської акції «Почуйте всі!», що проводиться Всеукраїнським благодійним фондом «Серце до серця» | Постійно | Педагог-організатор. | ||
9 | Консолідація діяльності органів державного управління та місцевого самоврядування, навчальних закладів, громадських організацій щодо національно-патріотичного виховання | Брати участь у спільних урочистих зібраннях, святкуваннях, спортивно-масових заходах школи, відзначення днів міста. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор. |
10 | Сприяння діяльності установ, навчальних закладів, організацій клубів, та осередків громадської активності, спрямованих на патріотичне виховання молоді | Забезпечення взаємозв’язків з міськими управліннями, службами, освітніми, культурно-просвітницькими закладами, творчими спілками, громадськими організаціями з питань організації і підтримки різних форм дозвілля та зайнятості дітей і підлітків у позаурочний час | Постійно | Педагогічний колектив |
Підтримка та сприяння розвитку учнівського самоврядування. Співпраця педагогів школи з лідерами. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи, педагог-організатор, педагогічний колектив | ||
Підтримка та сприяння розвитку державно-громадського управління освітою; забезпечення координації спільної діяльності адміністрації школи, батьків та учнів | Постійно | Педагогічний колектитв | ||
11 | Підтримання кращих рис української нації – працелюбності, прагнення до свободи, любові до природи та мистецтва, поваги до батьків та родини | Проводити благоустрої у школі на прилеглих територіях | Під час місячників благоустрою та до початку навчального року | Заступники директора з виховної та господарської роботи, класні керівники |
Здійснювати заходи зі збереження територій та об’єктів природно-заповідного фонду, формування у населення екологічної культури і підвищення екологічної свідомості, розвитку у школі юннатівського руху, широкого залучення дітей та молоді до природно-заповідної справи | Постійно | Вчителі біології, класні керівники, класоводи | ||
Організувати шефство школи, «зелених патрулів» над місцями поховань загиблих воїнів Великої Вітчизняної війни 1941-1945 років, жертв голодомору та політичних репресій у населених пунктах | Постійно | Педагог-організатор, класні керівники | ||
12 | Створення умов для розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці як основи конкурентоспроможності громадянина, а відтак, держави | У школі проводити різносторонню роботу щодо розвитку громадянської активності, професіоналізму, високої мотивації до праці учнівської молоді | Протягом навчального року | Заступники директора, педагогічний колектив |
13 | Сприяння розвитку фізичного, психічного та духовного здоров’я | Забезпечувати участь на всіх етапах масових заходів художньо-естетичного, науково-технічного, еколого-натуралістичного, туристсько-краєзнавчого, національно-патріотичного, фізкультурно-оздоровчого, військового та спортивного напрямку | Щороку | Заступник директора з виховної роботи |
Організація та проведення заходів, направлених на збереження та зміцнення здоров’я учнівської молоді, формування у школярів свідомої мотивації здорового способу життя, навичок дбайливого ставлення до власного здоров’я та життя | Постійно | Вчителі фізичного виховання, основ здоров’я | ||
Сприяння участі школи, учнівської молоді в інноваційних просвітницько-оздоровчих превентивних програмах: «Рівний - рівному», «Діалог», тощо. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи , соціальний педагог. | ||
Участь у міських спортивних змаганнях, забезпечення участі обласних та Всеукраїнських спортивних змаганнях та зборах. | Постійно | Вчителі фізичного виховання | ||
14 | Виховання здатності протидіяти проявам аморальності, правопорушень, бездуховності, антигромадської діяльності | Забезпечення проведення комплексу заходів з профілактики правопорушень, бездоглядності та безпритульності серед дітей і підлітків. | Постійно | Заступник директора з виховної роботи, соціальний педагог, класні керівники |
Сприяння активізації діяльності педагогічного колективу з органами учнівського та батьківського самоврядування щодо формування у дітей та молоді духовності, моральної культури, толерантної поведінки, уміння жити в громадянському суспільстві | Постійно | Заступник директора з виховної роботи,психолог школи, класні керівники |
Коментарi